Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
class
Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 80
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 3:50 pm Temat postu: pierscienie do mocowania szelek w ladownicach do MP40 |
|
|
witam.mam pewien klopot zwiazany z w/w ladownicami. chodzi o lokalizacje pierscieni do mocowania szelek. ostatnio stanalem przed dylematem ktory wariant wybrac. wiem ze byly 2. w jednym pierscienie znajdowaly sie w rogu ladownic natomiast w drugim byly zamocowane prostopadle do zewnetrznej krawedzi ladownic. i tutaj moje pytanie-od czego zalezalo mocowanie tych pierscieni w ladownicach? czy chodzilo o rozny okres wojny i inne wersje? prosze o info w tej sprawie.pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hindus Administrator
Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 7905
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 6:47 pm Temat postu: |
|
|
Dobre pytanie – nigdy się bliżej nie pochylałem nad zagadnieniem: co było przyczyną dwojakiego sposobu doszywania D-ringów do ładownic? W każdym razie oba rozwiązania widziałem w oryginalnych ładownicach, przy czym częściej to w prostopadłym ułożeniu do krawędzi ładownicy.
Pozdrawiam
Hindus _________________ „…Dlaczego uparcie nosz? krawat w warunkach polowych? Bo hitlerowiec w krawacie jest mniej awanturuj?cy si?!...” |
|
Powrót do góry |
|
|
class
Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 80
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 8:40 pm Temat postu: |
|
|
dziekuje za informacje. nie wiem na ktore rozwiazanie sie zdecydowac,bo nie wiem od czego jest zalezne.pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
Stadler
Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 672
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 9:23 pm Temat postu: |
|
|
D-ring wszyty w narozniku- wersja wcześniejsza.
D-ring wszyty na dłuższym paseczku z boku- wersja późniejsza. |
|
Powrót do góry |
|
|
michalczewski
Dołączył: 26 Lis 2006 Posty: 1344
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 10:18 pm Temat postu: |
|
|
A granica miedzy "wczesniejsza-pozniejsza" w tym przypadku jest chyba 1942 |
|
Powrót do góry |
|
|
class
Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 80
|
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 10:45 pm Temat postu: |
|
|
dzieki za informacje.juz wiem co robic:)
Dodane po 9 minutach:
a jak ma sie to w takim razie do wgledow ekonomicznych i polityki oszczednosci materialow realizowanych coraz konsekwentniej przez Rzesze?D ringi prostopadle to jednoczesnie skorzany pasek i dodatkowo skorzany pasek oraz szlufka przy komorze na ladowarke.
D ring w narozniku to oszczednosci............. jaka tu logika skoro to wczesniejszy model?
no chyba ze wzgledy praktyczne wynikajace z tego ze stwierdzono iz ladownice bardziej w poziomie beda mniej krepowaly ruchy zolnierzy w polu.
co o tym sadzicie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 7:55 am Temat postu: |
|
|
pojawily sie komplikacje poniewz gosc ktory szyje ladownice dla hero twierdzi cos odwrotnego niz Stadler. Co o tym sadzicie?moze jest osoba ktora moze potwierdzic lubn zanegowac ktoras z hipotez stosujac rzeczowe argumenty?pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
michalczewski
Dołączył: 26 Lis 2006 Posty: 1344
|
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 9:13 am Temat postu: |
|
|
Jedynym rzeczowym argumentem moga byc fotki a te jednoznacznie wskazuja na wersje, którą przedstawił Stadler. |
|
Powrót do góry |
|
|
class
Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 80
|
Wysłany: Wto Lut 05, 2008 9:11 pm Temat postu: |
|
|
w takim razie rozumiem ze mimo wprowadzenia modelu pozniejszego wersja wczesniajsza byla uzywana rownolegle badz donaszana?pozdr. |
|
Powrót do góry |
|
|
michalczewski
Dołączył: 26 Lis 2006 Posty: 1344
|
Wysłany: Wto Lut 05, 2008 9:16 pm Temat postu: |
|
|
No chyba nie sądzisz, że niemiecka armia wyrzuciłaby coś na śmietnik |
|
Powrót do góry |
|
|
|